keskiviikko 18. kesäkuuta 2008

Tykötarpeita..



Tänään tuli käytyä paikallisessa Tiimarissa. Ihan varta vasten lähdin hakemaan paperipäällysteistä rautalankaa, mitä olen monien blogeissa nähnyt käytettävän punontaan. No, mun tuurilla sitä ei löytynyt valikoimista :( Lupasivat kattella jos tilaavat jossain vaiheessa, mutta siihen voi mennä aikaa. Harmittaa niin vietävästi, kun olin jo suunnitellut kokeilevani tehdä vaikka mitä siitä. No, mutta tälläisiä tykötarpeita tarttui kuitenkin mukaan ja huomenna voisikin vähän tuunailla noita jakkaroita ym.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Mä voisin laittaa sulle rullan tulemaan, jos haluat. Tosin se ei varmaan mene kirjeenä, että joutuisit sen sitten hakemaan postista. Mun blogista löytyy Minä-osiosta yläreunasta s-postiosoite. laita meiliä, jos tarvit :)