keskiviikko 1. huhtikuuta 2009

Tunnustuksia / Awards

Aivan nolottaa kun en ole saanut päivitettyä tänne mitään pitkään aikaan, varsinkaan näitä ihania tunnustuksia millä minua on muistettu. Oikein paljon kiitoksia Marcellelle ja Synnovelle, nämä lämmittävät kovasti mieltä. En laita nyt näitä eteenpäin, vaan jokainen nukkekotinäpertäjä on nämä ansainnut =)
I`m little bit embarrassed, that I haven`t wrote here for a long time, especially that I haven`t put these lovely awards here. But Huge thank you and hugs to Marcelle and Synnove. I`m very impressed and touched for having these awards. Now I would want to give these awards to all those who make dollhouses and miniatures.

Thank you Synnove!


Kiitoksia Marcelle!

2 kommenttia:

Lena kirjoitti...

Hello!

I just love those signs!
I´ve got an award for You in my blog!

Lena!

Maria kirjoitti...

ONNEA! :)))))